Zwroty i reklamacje

W celu dokonania zwrotu prosimy o wykonanie następujących czynności:

  1. Wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie do niego dowodu zakupu (formularz zwrotu)
  2. Zabezpieczenie i spakowanie zwracanych produktów w taki sposób, aby zapobiec ich uszkodzeniu podczas przewozu. Odsyłany towar powinien być umieszczony w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Sam towar również nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Adres wysyłki zwrotów:

Ortomed Piotr Tarnowicz

Rynek 29

55-080 Kąty Wrocławskie

    4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo zwrotu towaru zakupionego drogą elektroniczną przysługuje do 14 dni od momentu otrzymania towaru.

    5. Wyjątki od możliwości zwrotu:

  • zamówienia, w których przedmiotem jest rzecz nieprzefabrykowana tzn. wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb
  • towar szybko ulegający zepsuciu lub posiadający krótki termin ważności np. artykuły spożywcze
  • rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na higienę lub ochronę zdrowia

Reklamacje

  1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera/ pracownika Poczty Polskiej, należy sprawdzić stan przesyłki, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli nosi ona ślady uszkodzeń, nie należy jej przyjmować, spisać protokół szkody z dostawcą oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedającym.
  2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są objęte gwarancją producenta/ dystrybutora
  3. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z opisem, gdy występuje ona w chwili jego wydania. Odpowiedzialność ta wygasa po upływie 2 lat od momentu zakupu towaru.
  4. W sytuacji wystąpienia niezgodności, towar należy odesłać wraz z pismem uzasadniającym niezgodności na adres: Ortomed, Rynek 29, 55-080 Kąty Wrocławskie.
  5. Sprzedający w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, rozstrzygnie reklamację i poinformuje o tym Kupującego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl